IT pagalbos
Kaip gauti IT pagalbos?
1. Įsitikinkite, kad problema tikrai egzistuoja
Jei kompiuteris elgiasi ne taip kaip turėtų, pirmiausia perkraukite kompiuterį. Kartais kompiuteriai atlieka vienu metu kelias užduotis kurios gali kirstis, be to, kartais diegiasi atnaujinimus, dėl ko gali atsirasti vienas kitas neveikimas. Perkrovimas dažnai padeda ir problemos nebelieka.
2. Kuo tiksliau apibūdinkite problemą
Pasistenkite surinkti kuo daugiau ir tikslesnės informacijos apie problemą, tai padės mums geriau suprasti ką reikia tvarkyti: jei neatsidaro tinklapis, įsitikinkite, kad atsidaro kiti tinklapiai, jei nepasileidžia viena programa – paklausime ar pasileidžia kitos ir pan. Netinkami pavyzdžiai: „neveikia kompiuteris” – tai gali reikši nuo elektros nebuvimo iki tinklapio neužkrovimo, „niekas iš vis čia neveikia” – mums tai panašu į psichologines, o ne technines problemas.
3. Užregistruokite problemą mūsų sistemoje
Problemą galima registruoti 2 būdais (užsakymas atsidurs toje pačioje sistemoje):
- paprastesnis ir patogesnis – rašant elektroninį laišką pagalba@itskyrius.lt (įsitikinkite, kad laiške nurodytas Jūsų telefono numeris).
- užpildant forma čia: https://itskyriaus.on.spiceworks.com/portal
Per 5 minutes turėtumėte gauti atgalinį laišką, „kad Jūsų užklausa užregistruota, laukite kol su Jumis susiseks technikas”. Užregistruoto darbo informacinis pranešimas vienu metu rodomas 6 technikams, 1 jų tiesioginis darbas yra sekti užklausas ir pagelbėti kaip įmanoma greičiau. Mūsų reakcijos vidurkis yra iki 2h.
4. Leiskite technikui prisijungti prie Jūsų kompiuterio
Jums paskambinęs technikas paprašys prieigos prie Jūsų kompiuterio.
- Jei mūsų programa jau yra įdiegta Jūsų kompiuteryje, Jums automatiškai iššoks langas su pasirinkimu patvirtinti prisijungimą.
- Jei progama įdiegta, bet mes neturime išsisaugoję prisijungimų – technikas paprašys Jūsų ID, kuris parašytas Anydesk programoje (nuotrauka žemiau).
- Jei programa neįdiegta – technikas paprašys parsisiųsti ir paleisti Anydesk programą. Ji randama šio puslapio viršutiniame, kairiame kampe raudonu pavadinimu „Nuotolinė pagalba”, sekančiame lange jei nežinote ką rinktis – rinkinės „Windows”.